CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 26, 2009

Keboringan Melanda Diri

entri kali nie boring lagi..
boring dah terus boring.
sampai x terucap dengan kata2 kebosanan yg melanda akal dan fikiran nie.
kwn2 aku tgur muke aku merah malam2 nie.slalunya muke aku merah time pagi je.tu pon klau aku bngun lambat.
jadi aku buat kesimpulan tahap keboringan aku semakin meningkat sampai muke aku jadi merah..
boley ke buat conclusion mcm nie???

jadi aku buat perancangan nak update blog aku dengan jayanya malam nie..
tapi mahu story ape ya?



MESTI KORANG TANYE NAPE AKU LETAK BLOG NIE NAME ZORRO..
jawapanya: aku letak atas dasar kasih dan cinta aku pada anak kucing kat aras
nie. aku yg bagi name die zorro.sebab die suke dok kat tebing2..ee
jatuh baru tau. lepas kat muke n area mate dia ade tompok hitam mcm
topeng ZORRO tu.jadi aku pon ltak ler name ZORRO..

0 comments: