CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 27, 2009

satu pagi di hari AHAD

salam
dah pon hari ahad..kejap jer cuti 2 hari.klau blaja bkn main lame lg.
wahawaaa :)

smalam aku x update ape2 pon.kenape?
coz aku x dapat nk on notebook aku smalam. charger tertinggal kat bilik cik jue..
ape lagi sesak nafas ler x dapat nk online.hihihi.

aper che ti nak buat hari nie? lets make a list!
1. sapu bilik
2. lap meja
3. angkat dan lipat baju
4. siapkan poenm mdm laila (nie yg paling2 maleh nk buat,aku bukan reti ayat
kias2+bunga2 nie)
5. iron baju (nie pon klau aku rajin)

tu jer la kot yg secara rasmi aku nk wat.
kat cini aku nk ucapkan terima kasih kepada CIK JUE sbb tolong belikan makanan aku slama 2 hari nie..thanks a lot..mmuah! sayang ko..(ceh2 ayat ampu2 nie)

aku nk letak pic2 dalam blog niel..tp x bley pon.aku dah cube.
mungkin ade 2 kemungkinan:
i. akue yg x reti nak buat.tapi aku rase snang jer kan.
ii. bnde nie g problem..
tapi aku rase jwpan die yg prtame kot..alo aku tau korg pon mestii ckp aku x reti wat..

che ti x mandi lagi nie..mama ampunkan daku..
klau mama tau nie..eeee abehla!
terrible n horrible disaster will coming!
hihhiii

Mr. Wonderpets bertambah2 cibuk hari nie..
tingggal ler Misz Barbie sorg2 :(
mISZ Barbie akan cube memahami ye..cube dan akan terus mencube.
jgn pergi lame2 tau.

ckup la kot hari nie..aku sudah mucuk nie..
dadaaa!!!! :)

0 comments: