CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 25, 2009

penat puase

salam..
hari nie aku rajin update blog aku smpai 2x dalam sehari
huaaa...satu perkembangan yg ckup drastik.
aku akan dilanda keboringan minggu nie.
geng2 aku x da..

atina: g cameron highland da kursus redaksi majalah
myesyarah: pulang ke kg halaman amek laptop die yg dah pulih balik.
husna: semestinya menjalani xtvt yg same plg setiap minggu.
julia: die nk g date kot..yeler dah 5 hari x jumpe..(jue jgn marah..)
along: die dik aras bawah.semestinye aku malas nk turun.
akue: duduk keseorangan ler dalam bilek..

roomate aku G pon x da..die pon g kursus redaksi tue..
nape ler smue org sibuk minggu nie????
tuan punyer hati aku pon dok sibuk jgk..
die bz uruskan student baru ler.
yg new coming msuk kolej die kat uum tu.
jd aku terpakse ditinggal lg..
erm sbnanyer nk cite yg aku hari nie puase.
dgn atina dgn mye..
kpenatan yg tidak terhingga smpai kitaorg rase mcm nk pengsan mase maen basket ball td..
aku minat maen tp sbb capek sgt aku maleh nk kejar bola dgn panas sesangat2.
aku tau nk wat ape weekend nie.on9 aku nk cri bju raye..
k.dada!!!!

0 comments: